Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

ΤΗ ΖΩΗ ΕΓΩ ΤΗ ΒΛΕΠΩ


Στίχοι: Θάνος Σοφός
Μουσική: Μίμης Πλέσσας
Ερμηνεία: Στράτος Διονυσίου

Όταν μ’ αγκαλιάζεις, πάψε να μιλάς.
Τι ναι η ζωή, μη με ρωτάς.

Τη ζωή εγώ τη βλέπω ένα λάθος, ένα ψέμα.
Ένα όνειρο που φεύγει, μια ...σκιά.
Τη ζωή εγώ τη βλέπω μέσα στο δικό σου βλέμμα,
σαν τραγούδι, σαν ελπίδα, σαν κρυφή παρηγοριά.


Είσαι ένα κομμάτι, από τη ζωή.
Είσαι εσύ, η ίδια η ζωή.

Τη ζωή εγώ τη βλέπω ένα λάθος, ένα ψέμα.
Ένα όνειρο που φεύγει, μια ...σκιά.
Τη ζωή εγώ τη βλέπω μέσα στο δικό σου βλέμμα,
σαν τραγούδι, σαν ελπίδα, σαν κρυφή παρηγοριά.


**** **** **** ****
Η ζωή είναι ένα τραγούδι, μια ελπίδα, παρηγοριά. Αρκεί να τη δούμε μέσα από τις ομορφιές που μας χαρίζει. Ένα βλέμμα, ένα χαμόγελο, ένα λουλούδι σε κάποιο μπαλκόνι, ο ήχος της βροχής, μια αχτίδα ήλιου, το κρύο που σε αναγκάζει να τυλιχτείς και ν' αγκαλιάσεις το κορμί σου.

Οι καθημερινές μικρές στιγμές ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΖΩΗ!

Ένα μικρό κομμάτι ζωής στη ζωή μας, με κάθε ευκαιρία, και θα φτιάξουμε το παζλ της ομορφιάς. Και να θυμάστε.... η ποιότητα της καθημερινότητας δεν διαφέρει από την ποιότητα στα ρούχα ή στο φαγητό. Όταν συνηθίσουμε να απολαμβάνουμε "ποιοτικές στιγμές" θα μάθουμε να τις αναζητάμε στην καθημερινότητά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου